منظور از ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی چیست؟

ساک های دستی پارچه ای یکی از بادوام ترین تبلیغات محیطی هستند که در سه جنس سوزنی، برزنتی و کتان یا متقال تولید می شوند و معمولاً دسته آنها به دو صورت دسته پانچ (موزی) و دسته لوپ (بندی) است. این دسته ها هنگام تولید بر روی این ساک ها نصب می شوند تا مشتری برای حمل آنها راحت باشد.چاپ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی یکی از ابزارهای مهم تبلیغات محسوب می شود که بسیار کاربردی و باارزش بوده و با برخورداری از چاپ مناسب، به یک وسیله تبلیغاتی پربازده برای کسب و کار شما تبدیل می شود.

ساک های پارچه ای و انواع آن مثل ساک سوزنی از جمله ساک های تبلیغاتی هستند که در رنگ ها و انواع گوناگون بر اساس نیاز شرکت ها طراحی و تولید می شوند.این ساک ها بسیار پرمصرف هستند؛ چراکه وسیله ای مناسب برای حمل و جابه جایی کالاها توسط مشتریان و خریداران به شمار می آیند و به دلیل مقاومت بالایی که دارند، به مراتب مورد استفاده مخاطب قرار می گیرند. ساک های سوزنی تبلیغاتی به دلیل مقاومت بالای جنس پارچه، تنوع رنگی زیاد و قیمت مناسب بسیار محبوب و پرطرف دار هستند.

ساک های دستی پارچه ای که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند، به دلیل کاربردی و مورد نیاز بودن، می توانند جایگزین مناسبی به جای کیسه های نایلونی باشند. از آنجایی که این محصولات قابل شستشو با دست و ماشین لباس شویی هستند، مشتریان از آنها بسیار استقبال می کنند و این امر باعث شده تا شرکت های مختلف به عنوان هدایای تبلیغاتی از این ساک های خرید استفاده کنند.

از مزایای ساک های دستی پارچه ای تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  بر روی این ساک ها امکان چاپ طرح، نام و نشان شرکت وجود دارد.
  •  این محصولات از مقاومت بالا و تحمل وزن های زیاد برخوردار هستند.
  •  در برابر پارگی حتی هنگام کشیدن شدن مقاومت می کنند.
  •  به منظور تبلیغات در سطح وسیع این ساک ها مناسب و کاربردی هستند.
  •  از تنوع رنگی بالا و طرح های گوناگون برخوردارند.
  •  سرعت تولید ساک های دستی پارچه ای برای تبلیغات بالا بوده و به نسبت دارای قیمت مناسبی هستند.